Ajutor incepator

Aici poti pune intrebarile pe care le ai
GUSSMANOVICK
utilizator incepator
utilizator incepator
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 22, 2017 8:48 pm
Localitate: BUCURESTI

Ajutor incepator

Mesaj de GUSSMANOVICK »

Salut! Sunt un începător în ale vapatului și as dori și eu câteva sfaturi. Eu momentan am un ego aio de vreo 1 luna jumătate și mă împac bine cu el dar vreau sa trec pe mod și as vrea sa îmi iau un eleaf ipower de 80w cu baterie de 5000. Vreau sa îmi iau acest mod pentu ca are baterie încorporată și nu mai sunt nevoit sa îmi iau baterii și încărcător extern pentru ele. (Dacă aveți propuneri mai bune ca ipower cu baterie interna și de unde sa achiziționez puteți sa va lăsați părerile mai jos de prefetat as vrea ceva din românia nu din afară sa nu aștept așa mult). Și mai vreau sa știu ce îmi recomandați sa pun pe ipower (mă refer la atomizor sau cleararomizor nu stiu dacă am scris corect, as vrea ceva simplu dar bun nu prea mă pricep la ele, nu vreau ceva greu de monotat momentan ca sunt la început și nu mă pricep)
Avatar utilizator
Didi
utilizator junior
utilizator junior
Mesaje: 129
Membru din: Vin Noi 11, 2016 11:02 am
Localitate: Suceava

Re: Ajutor incepator

Mesaj de Didi »

La mod-uri cu baterie incorporata nu ma pricep, ca n-am, deci ma abtin.
La atomizoare, depinde ce stil de vapat iti place. Tragi ca din tigara din AIO, adica gura-plaman sau direct-plaman? E important de stiut ca sa stim ce sa-ti sugeram.
GUSSMANOVICK
utilizator incepator
utilizator incepator
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 22, 2017 8:48 pm
Localitate: BUCURESTI

Re: Ajutor incepator

Mesaj de GUSSMANOVICK »

Trag ca din tigara, gura-plaman.[am fost fumator inainte sa ma apuc de vapat]
Avatar utilizator
Drumetul
utilizator experimentat
utilizator experimentat
Mesaje: 215
Membru din: Mie Apr 02, 2014 6:36 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Ajutor incepator

Mesaj de Drumetul »

Nautilius, Nautilius mini, Triton mini.
andriipopa75
utilizator incepator
utilizator incepator