Incepator in moduri.

Aici poti pune intrebarile pe care le ai
Razvan.A
utilizator incepator
utilizator incepator
Mesaje: 27
Membru din: Dum Iun 14, 2015 7:20 pm
Localitate: Constanta

Incepator in moduri.

Mesaj de Razvan.A »

Buna ziua vaperi! Voi folosi aceasta sectiune de intrebari pentru a imi face o mica introducere pe forum, la alte categorii nu as avea tupeul sa postez.. inca. si pentru a cauta sfatul dumneavoastra.
Sunt un utilizator nou si vechi, vechi in sensul ca nu sunt chiar acel incepator nestiutor care chiar nu o sa inteleaga nimic si ca am urmarit forumul (nu foarte frecvent, si alte forumuri ) si nou pentru ca abia acum mi-am facut un cont deoarece am nevoie de sfatul vaperilor experimentati ca dumneavoastra in a face o alegere.
Am fumat 2 ani si vapez de 3 ani (in total 5 ani de nicotina la greu). numai ca la vapat am evoluat foarte incet, incet in acel mod in care vrei sa dureze o relatie pentru multi ani :)), baby steps. desi poate o sa radeti, dar inca folosesc o tigara mica cu o baterie twist (3.3 -4.8 v) si atomizoare cu rezistente standard(pentru ca eram multumit de experienta vapatului) Recent a dat boala RDA in mine, si bateria a fost buna initial, dar acum tre sa ii fac vesnica pomenire(a tinut un an jumate).
Vreau sa-mi iau un mod si aici interveniti dumneavoastra asta daca doriti sa ma ajutati. pana acum era simplu baterie ieftina cat de cat atomizoru si ala din banii de buzunar il luam si consumabilele inexpensive. totusi ma uit pe siteuri ma uit in magazine.... moduri la 400 de lei, 600 de lei cele mai scumpe sa zic; deodata se schimba foaia.
Am cautat si am cautat sa vad daca exista si oferte mai rezonabile , fiind primul mod cu siguranta il stric, ca nu am experienta, si nu vreau sa pierd 600 de lei.