rugaminte incepator

Totul despre e-lichidele facute acasa
eusebiuus
utilizator incepator
utilizator incepator
Mesaje: 20
Membru din: Sâm Mar 19, 2016 11:57 am

rugaminte incepator

Mesaj de eusebiuus »

va salut pe toti !

sunt relativ incepator si pana acum am vapat doar lichide din comert, 12 mg sau 0 si in ultima perioada doar liqua. Momentan am un evic mini si un subtank mini cu care ma impac ok iar aromele preferate ar fi cuban, traditional, varadero special si bright cumva (toate de la liqua).

ma bate gandul sa incerc si eu marea cu degetul cu lichidele home made insa as avea nevoie de ajutorul vostru in sensul legat de baze / arome etc care sunt ok si de unde le pot achizitiona.

vazusem un calcul pe site-ul celor de la vapez de unde reiesea un cost aprox de 22 lei / 100 ml lichid de 12 mg; ar fi corect ?

ma puteti sfatui va rog cu o reteta de start sa zicem care sa semene cat de cat cu cele de mai sus (nu sunt foarte pretentios la gusturi, insa nu ma dauin vant dupa variante dulci gen turkish, etc).

va multumesc mult
Avatar utilizator
AdrianBV
veteran
veteran
Mesaje: 505
Membru din: Dum Ian 10, 2016 6:29 pm
Localitate: Brasov

Re: rugaminte incepator

Mesaj de AdrianBV »

Pretul conteaza foarte mult de nivelul de nicotina care vrei sa il vapezi.
Ca si baze eu recomand Fumetto.

La 12 mg ...
Iti poti lua o baza de 36 http://www.ivape.ro/baze/baza-vpg-fumet ... 00-ml.html" onclick="window.open(this.href);return false; la 64 RON
Si ca sa o duci la aproximativ 12 ( 13.5 defapt ) pui inca 200 de ml de 0 care costa 19 lei amandoua ( http://www.ivape.ro/baze/baza-vpg-fumet ... 00-ml.html" onclick="window.open(this.href);return false; )
64+19=83 pentru 300 de ml de 13.5 nicotina ceea ce inseamna 27.6 RON / 100 ml ...